Fredag..


GE MIG KRAFT!!!!!!

Har en kille här hemma som ska ha någonting i munnen hela tiden.. "Vad kan jag få då??" " Jag vill ha en macka, en banan, saft, nått att dricka, ostbollar.." Han pratar precis hela tiden.. I morse så frågade jag lite snällt om han kunde vara tyst en liten stund men svaret blev.."Jag kan inte vara tyst mamma" Det är väl bra att han pratar men hela tiden...?? Testar precis allt.. Kan vara hur snäll och gullig som helst och sen frågar han om han kan få lite ostbollar.. "Nej, ikväll ska du få äta hur mycket du vill" Resultatet blir ett utbrott utan dess lika.. Jag får gå till badrummet och räknar till 10 och då känns det lite bättre..:-)

Den andra lille gossen ska bli buren hela tiden, så fort jag sätter ner honom så gnäller han.. Får så ont i ryggen, har ont i hela kroppen. Måste nog skaffa mig en spikmatta..:-) Jättemånga som har pratat om dom som säger att det hjälper.. 

När Axel sovit klart så ska vi ge oss ut på shoppingrunda.. Ekar tomt i frysen och kylskåpet så en tripp på ICA är inbokad och sen även en tripp till Dollar.. Funderar på om det är idioti att ge sig iväg med ett tålamod som är lika med noll.. Samtidigt så blir jag nog galen om jag ska vara inne hela dagen..

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja tycker du gör det så bra Karro! Du har två ungar så pass nära varann i ålder och jag må säga att inte tusan klagar du e. Du verkar så lugn och cool. Tänk att läsa mina inlägg efter juni när skrutten kommit ut, de blir nog inte nådiga =) å då har jag en 6 åring snart som är lugnare än lugnast. Nä fan jag e grymt imponerad av dig! En riktig supermorsa! Kram på er

2009-03-20 @ 18:49:29
URL: http://idapidasnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0