Fredagkväll..


Det gick ju alldeles lysande att storhandla med båda grabbarna.. Axel satt i vagnen och tuggade på en plasthammare och Oliver sprang runt och la i allt möjligt i vagnen.. På Dollar en sväng oxå och där blev det en burk med godis till mig och Oliver för att vi varit så himla duktiga..:-)

Dagen för övrigt har gått ganska smärtfritt, mormor kom hit på em och tog med sig Oliver på stan. Sen fixade vi lite tacos när Jimmy kom hem från jobbet.. Prinsarna somnade båda två före 20 och då är det så himla skönt att bara slappa i soffan..

Oliver satt inne på sitt rum idag på fm och lekte och ropade på mig säkert 20 gånger att jag skulle komma.. Jag höll på att plocka så jag hade inte riktigt tid just då men då kom han springandes och ropade "Mamma, kom och kolla när jag spelar på min xylofon " Jag blev så paff att jag knappt fattade vad han sa så jag gick dit.. Då satt han på golvet och hade lagt sina klossar på en rad och så satt han och slog på dom med en sked.... Hur tusan vet han vad en xylofon är???

Spännande att se vad denna helg kommer att innehålla..:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0