Lördag..


Gårdagen var helt ok.. Vi tog en sväng till Dollar och Karlsson som precis öppnat i stan.. Invigning i torsdags, så jag förstod att det skulle vara mycket folk men lite förvånad blev jag.. Herregud va med bilar, fick parkera jättelångt bort och Oliver skulle så klart hoppa i varenda vattenpöl han såg.. Gick över förväntan allafall..

På kvällen kom världens bästa faster och var barnvakt åt grabbarna så att vi kunde gå ut och äta en sväng och himmel va gott det var..:-) Oliver åt lite ostbollar och sen sa han helt sonika till faster och att han ville gå och lägga sig men att hon måste borsta tänderna på honom först.. Kröp ner och somnade ganska fort vad det verka..

Idag har jag ingen aning om vad som händer, Inte så roligt väder ute.. Mulet och snö, säkert går det över till regn innan det är färdigt.. Underbart.. Troligtvis blir det ingen tur på stan som jag hoppades för det är lite snålt i kassan.. Tänk va härligt det skulle vara att vinna lite pengar. Sisådär 50 000kr i månaden i 25 år skulle inte alls sitta fel..

Nu ska fundera på vad man kan hitta på som inte kostar en massa pengar.. Inte så mycket att välja på kanske..

Kommentarer
Postat av: Malin

Nämen, var du till Karlssons igår? Jag tänkte åka dit men fick ingen med mig. Kollade aldrig med dig för jag trodde inte du ville dit och trängas med båda barnen :-)



Nästa gång ska jag fråga! :-)



Du kan baka vettja! Eller måla fler krukor, du är ju en hejare på det :-) Själv drar vi upp till pappa snart och ska assistera lite med köksrenoveringen!

2009-03-28 @ 12:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0