Tisdag..


Igår hände inte så mycket här hemma.. Regnet öste ner hela dagen, så vi fick vara inne och leka.. Oliver tjatade hela tiden om att han kunde ju faktiskt ha gallonisar på sig när han skulle ut i regnet..:-) Men mamma bestämmer och det gillar inte han..

Kollade en sväng på Bolibompa igår och då fick jag ett tips på vad vi ska göra när han kommer hem från dagis idag.. Jag är helt värdelös på blommor och planteringar men det kanske inte behöver vara så svårt..:-) Vi ska måla lerkrukor och sen plantera något kul i dom.. Få se om dom överlever våren, antingen vattnar jag väl ihjäl dom eller så torkar dom ut.. Måste verkligen anstränga mig..

Snart fyller Axel 1 år, herregud va fort det går.. Jag har ingen aning om vad vi ska köpa till honom. Känns som om han har det mesta efter Oliver, allafall leksaker. Ska ta en tripp till barnenshus i helgen, skulle vara kul med något som han kan ha nytta av ute i sommar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0