Fredag..


Ibland känns det bara jobbigt när man tänker på att uppdatera bloggen.. Man ska ju tycka att det är kul att blogga annars är det ingen idé.. Senaste dagarna har jag knappt suttit vid datorn.. Det har varit fullt upp.

I onsdags var det kalas för då fyllde Axel 1 år... Dagen började vid 7 och sen var det full fart hela dagen.. Fixade laxpaj och tårta på fm och sen kom Malin och Noah och fikade och lekte.. Noah mår som en prins när han är inne i Olivers rum och leker med alla leksaker.. Allt nytt är så otroligt roligt..:-) 
Farmor kom en sväng och senare kom Mormor upp.. Jimmy drog iväg till Stockholm på nån utbildning.. Jag hatar att sova själv.. Allt blir så tyst och jag ligger på helspänn och lyssnar.. Som tur var så sov mormor kvar..
Axel åt tårta för fulla muggar, snacka om att ta vara på att han fyllde år.. Han somnade vid 20 och sen vaknade han en timme senare. Han var väl så upp i varv att han inte kunde slappna av, han var uppe med oss över en timme innan till slut somnade.. Mycket trevlig dag!!!

Igår var jag och Axel ner på stan för att titta lite.. Fyndade en vårjacka på rea.. 70% så jag betalade 120kr, strålande affär tycker jag själv..:-) Fick med mig lite andra saker oxå så nu är det bara till att leva snålt igen..:-) Så illa är det väl inte men jag kan säga att jag ser fram emot att tjäna lite extra pengar till sommaren..

Ett litet dilemma... Ska man ta ut skattepengarna före midommar och göra något kul i sommar eller ska man vara spara dom till hösten och lägga undan för att göra något ännu roligare nästa sommar...

Till helgen blir det mer tårta för då kommer morfar och Marianne, Tette med familj och tant Erika.:-) Jag ska få en tvättmaskin på söndag och ni anar inte hur mycket det är värt, jag är så tacksam.. Tänk att få tvätten riktigt rent och inte behöva fundera på om den ska gå sönder vilken minut som helst.. Kan lova att den värdelösa maskin som står här och tar plats ska på tippen så fort som möjligt..

Nu ska vi läsa lite bamse...

Kommentarer
Postat av: Roula

GRATTIS!!

gud va tiden går fort hoppas ni få en trevlig helg:-)kram.

2009-03-27 @ 10:05:25
Postat av: Anonym

GRATTIS AXEL!!! JAG hade alldeles glömt! Hoppas han fick en fin dag! Gör nåt kul i sommar för slantarna. Om inte annat får jag bättre samvete om du också gör det för jag tänker minsann spendera mina =)

2009-03-27 @ 17:25:58
Postat av: Ida

Det var jag =)

2009-03-28 @ 08:47:42
URL: http://idapidasnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0