Tisdagkväll..


Ja då har vi målat krukor, eller jag... När jag hämtade Oliver idag så var han jättesugen på att måla så han valde färger på Färghuset och sen skyndade vi oss hem för att börja.. Han målade kanske 3 minuter och sen hade han tröttnat.. Så jag fick måla själv, fast jag tyckte det var jättekul. Ska lägga upp en bild i morgon..:-)

En av det få bilder jag har på prinsarna tillsammans, det är nästan omöjligt att få till..
  

Så här ligger Oliver när han sover, en napp i munnen och 3-4 nappar i händerna..:-)


Nu ska jag kolla på Bygglov som bygger i Bollnäs..:-)

Kommentarer
Postat av: Tant Ika!

Oliver påmmer lite om mig när jag var liten !

Napparna är det bästa man har! å gärna på ett snöre, och många ska det vara!!!!!

Får ses snart ! KRAM=)

2009-03-18 @ 23:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0