Måndag..


Ny vecka, nya tag... Helgen har gått väldigt fort fast det trodde jag inte när Oliver och Axel vaknade före kl 06 i lördagsmorse.. Jag har väl inte världens bästa tålamod så tidigt på morgonen och bara därför var Oliver på sitt bästa humör.. Utbrotten avlöste varandra. När vi ätit frukost som Oliver skrek sig igenom för övrigt så kände jag att vi måste hitta på något..

Ringde mamma och hörde om vi fick komma dit och busa av oss lite.. Packade väskor och vagnar och drog iväg vid 12.. Det var mulet när vi åkte men när vi anlädde till Orbaden så sken solen som på beställning.. Satt ute och solade och hade det underbart. Oliver blir så glad och nöjd när han får komma ut. 

Mormor och Oliver bygger en snöhäst..


Mor och son sitter och gottar sig i solen..:-)


Tack kära mor för en härlig dag i solen!!! Båda grabbarna somnade som två stockar vid 19.30.. Vi tittade på Robinson och sen var det natta.. Lite orolig för sönmorgon var jag nog, men dom vaknade inte förrän 7.30 och vilken skillnad det blir när man vaknar och är på bra humör..:-)

Oliver har tjatat hur länge som helst om att han vill ut och cykla så i söndags så tog vi fram den eftersom det var alldeles bart på vägen.. Vårkänslor som heter duga..:-)



Han cyklade inte alls länge.. "Jag måste göra som tanterna gör" sa han och klev av cykeln och gick bredvid den.. Tydligen har han snappat upp att tanterna brukar gå och hålla i cykeln..:-)

Nu måste jag gå ut och skotta så att Malin och Noah kommer in.. Det har nämligen snöat hela natten och kommit en hel del snö.. Ena dagen är det härlig vår och andra är det vinter igen... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0